Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Το Τραμ έρχεται…

Με το Μετρό όμως τι θα γίνει;
Ένα ενδιαφέρον κείμενο υπό τον τίτλο «Το τραμ «δένει» στο λιμάνι τον Νοέμβριο του 2011», υπογράφει σήμερα στα «ΝΕΑ» ο καλά πληροφορημένος Πειραιώτης φίλος και συνάδελφος Κώστας Ντελέζος, σημειώνοντας ότι «το πολύπαθο έργο της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά μπαίνει στην τελική ευθεία -έπειτα από αρκετές καθυστερήσεις- και αναμένεται να αποκτήσει σύντομα ανάδοχο, ώστε από τον Νοέμβριο του 2011 να συνδέει καθημερινά το λιμάνι με την Αθήνα, τη Γλυφάδα και τη Βούλα. Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 92 εκατ. ευρώ, («είναι πολλά τα λεφτά Άρη!») έχει ως αντικείμενο την κατασκευή της γραμμής και των ενδιάμεσων στάσεων από το Νέο Φάληρο (περιοχή ΣΕΦ) έως την Ακτή Ποσειδώνος, συνολικού μήκους 5,3 χλμ».
Ας δούμε πρώτα ποια θα είναι η εξέλιξη με τους εργολάβους που κυβερνάνε -πως θα τα βρούνε και πως θα το μοιράσουν- και μετά εδώ είμαστε για τη συνέχεια. Γιατί καλό και άγιο το τραμ, αλλά δεν είναι Η ΛΥΣΗ που θα αλλάξει την πόλη και θα μας ανακουφίσει κυκλοφοριακά. Ίσως μάλιστα να έχουμε έτι περαιτέρω επιβάρυνση, καθώς άνετους και μεγάλους δρόμους δεν έχουμε και ήδη πήξαμε με τα αυτοκίνητα.
Η ένστασή μου είναι κυρίως για τη διαδρομή του τραμ, που είναι κυκλική, γεγονός που καθιστά το έργο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ!
Η ΛΥΣΗ είναι το μετρό. Και αυτό αξίζει και πρέπει να παλέψουμε για τον Πειραιά των ονείρων μας, για τα παιδιά του Πειραιά, όλοι μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πικρές αλήθειες για τη διαχείριση των απορριμμάτων και το εργοστάσιο καύσης στο Σχιστό!

Η τοποθέτησή μου στην ημερίδα της δημοτικής παράταξης «Αλλάζουμε Κερατσίνι Δραπετσώνα - Επόμενη μέρα». Καταρχάς να πω… όχι άλλο κάρβουνο...