Αισίως έληξε το θέμα του λιμανιού, για τις επόμενες 15 μέρες, αφού οι απεργοί σταμάτησαν τις κινητοποιήσεις τους, αναμένοντας την ουσία της διαπραγμάτευσης για τη συνεργασία ΟΛΠ - COSCO και το μέλλον του πρώτου λιμανιού -γιατί περί αυτού τελικά πρόκειται.
Αφού πρώτα έδειξαν τα δόντια τους, ότι δηλαδή μπορούν να εκτροχιάσουν κάθε ετεροβαρή συμφωνία που δεν τους λαμβάνει υπόψη, οι εργαζόμενοι έκαναν την κίνηση τακτικής, η αγορά θα τροφοδοτηθεί άμεσα, αλλά κανείς δεν εγγυάται ότι σε δύο - τρεις βδομάδες δεν θα έχουμε τα ίδια, κάτι που πρέπει να συνεκτιμηθεί, γιατί τότε θα επηρεαστεί άμεσα η Χριστουγεννιάτικη αγορά.
Γεωργακόπουλος, Μπαλαμπανίδης, Νουχουτιδης και λοιποί, είδαν την πίεση και ελίχθηκαν πριν τα δικαστήρια τους σταματήσουν, μετά την προσφυγή Μίχαλου, κάτι που πιστώνονται και οφείλουν όλοι να το κατανοήσουν.
Τι θα γίνει παραπέρα;
Να φύγει τώρα
Καταρχήν πρέπει άμεσα να φύγει από τον ΟΛΠ ο Διευθύνων σύμβουλος Ν. Αναστασόπουλος, η παρουσία του οποίου είναι «κόκκινο πανί» και ανά πάσα στιγμή μπορεί να φέρει πίσω τα πράγματα, καθώς δεν είναι αποδεκτός παίκτης -κατηγορείται και σωστά για μονομέρεια.
Κατόπιν να επανέλθει η σοβαρότητα παντού, για να δημιουργηθούν οι συνθήκες μιας σοβαρής επαναδιαπραγμάτευσης που θα έχει ως επίκεντρο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος στο λιμάνι.
Ναι μεν οι Κινέζοι είναι εδώ με διακρατική συμφωνία -γιατί η COSCO είναι ΚΡΑΤΙΚΗ εταιρία, μην βαυκαλιζόμαστε με τα περί «ιδιωτικοποίησης»- αλλά και αυτοί οφείλουν να κατανοήσουν ότι για να πάνε τα πράγματα καλά και να δουλέψει απρόσκοπτα το λιμάνι πρέπει να ξεχάσουν τον ιμπεριαλισμό τους, να βάλουν νερό στο κρασάκι τους και να μην θεωρούν ότι αυτοί θα κυβερνούν εν Ελλάδι, στο λιμάνι του Πειραιά.
Φορολογικές χάρες και εργασιακά κόλπα τέλος. Αυτή είναι η αρχή και δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.
Ελληνική επικράτεια
Επιπλέον, η κυβέρνηση που είχε καταγγείλει τη συμφωνία ΟΛΠ - COSCO, καλείται να βάλει η ίδια μια «κόκκινη γραμμή», να ξεκαθαρίσει δηλαδή τα όρια της Κινέζικης παρουσίας, όρια που δεν μπορεί να δίνουν δυνατότητες Κινέζικης ηγεμονίας στον Πειραιά.
Γιατί, όντως, το θέμα δεν είναι τα δικαιώματα των εργαζομένων μόνο, τα οποία σε κάθε περίπτωση θα κατοχυρωθούν, είναι η κυριαρχία στο πρώτο ελληνικό λιμάνι, κυριαρχία που δεν μπορεί να εκχωρηθεί σε ξένη χώρα!
Επιπλέον, η κ. Λούκα Κατσέλη οφείλει να δώσει στη δημοσιότητα τα «κρυφά πρωτόκολλα» το περιεχόμενο των οποίων ουδείς γνωρίζει και για να τα πληροφορηθεί κάποιος πρέπει να καταβάλει ένα εκατομμύριο ευρώ!!!
Λίγο τριτοκοσμικό και ύποπτο δεν σας ακούγεται να υπάρχουν κρυφά σημεία μιας τέτοιας συμφωνίας; Τι άραγε ήθελαν οι υπογράφοντες να κρύψουν από τον ελληνικό λαό κι’ από αυτούς ακόμα τους επενδυτές για τους οποίους, υποτίθεται ότι κόπτονται;
Νέα Συμφωνία λοιπόν άμεσα, γιατί θέλουμε επειγόντως κίνηση και πολλά πλοία για να δουλέψει ο Πειραιάς που βάλλεται πανταχόθεν.
Αλλά και διαφάνεια παντού, για όλους και για όλα όπως σωστά είπε ο Γιώργος Παπανδρέου.
Οι καθαρές σχέσεις φέρνουν τις καθαρές και διάφανες λύσεις και αυτό ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, εκτός εάν έχει κάτι να κρύψει, όπως στην περίπτωσή μας.
Ο Πειραιάς… δεν χρωστάει σε κανέναν και αυτό πρέπει να το λάβει υπόψη της η νέα κυβέρνηση εάν θέλει το πρώτο λιμάνι να πάψει να είναι ουραγός και παρίας, και να ξαναγίνει πρωταγωνιστής.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πικρές αλήθειες για τη διαχείριση των απορριμμάτων και το εργοστάσιο καύσης στο Σχιστό!
Η τοποθέτησή μου στην ημερίδα της δημοτικής παράταξης «Αλλάζουμε Κερατσίνι Δραπετσώνα - Επόμενη μέρα». Καταρχάς να πω… όχι άλλο κάρβουνο...
-
Ο καθηγητής Ναυτιλιακής Οικονομικής και Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς Γιώργος Βλάχος, είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λι...
-
Η τοποθέτησή μου στην ημερίδα της δημοτικής παράταξης «Αλλάζουμε Κερατσίνι Δραπετσώνα - Επόμενη μέρα». Καταρχάς να πω… όχι άλλο κάρβουνο...
1 σχόλιο:
ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΟΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ "ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ"...ΑΡΚΕΤΑ..."616"
Δημοσίευση σχολίου